SCOUTING AAlTEN NODIGT U UIT VOOR BEZICHTIGING NIEUW GEBOUW “DEN ESCH

Op zaterdag 11 september 2010 is het gebouw aan de Bokkelderweg eindelijk zover dat het officieel kan worden geopend. Op 10 september is er voor genodigden een receptie. Op 11 september zal er ook voor degene die interesse heeft een mogelijkheid zijn om het gebouw te bekijken. Dit artikel kunt u dan ook beschouwen als een uitnodiging voor oud-leden en elke inwoner van Aalten die het nieuwe gebouw altijd al eens van binnen heeft willen bekijken. {readmorelink} Lees verder...{/readmorelink}

Het programma van die dag zal bestaan uit activiteiten in de ochtend voor de huidige leden van Scouting Aalten, dit begint om 10:00 uur. Dan zal er gezamenlijk worden geluncht en vanaf 13:00 uur zijn alle ouders van de kinderen uitgenodigd. Voor zowel kinderen en eventuele ouders zijn er inloopactiviteiten tot een ongeveer 14:00 uur. Dan zal de officiële opening plaatsvinden met ??? (dit blijft nog een verrassing). Om 14:30 uur worden zaken even opgeruimd. Want vanaf 15:00 uur t/m 17:00 uur zijn zowel oud-leden, buurt evenals inwoners van de gemeente Aalten van harte welkom om een kijkje te nemen.

U zult worden rondgeleid door het gebouw en de geschiedenis van Scouting in Aalten wordt zichtbaar gemaakt door presentaties met foto’s. Vanaf ongeveer 18:00 uur is het gebouw weer van de Scouts uit Aalten en de genodigde Scouting groepen uit de omgeving. Er zal een band spelen en een feestje ter ere van de vele werkuren van met name vrijwilligers en Scouts worden gevierd. Tevens is dit een mooi moment om stil te staan bij 100 jaar Scouting in Nederland en ook dit is een feestje waard!

Let op, om 15:30 uur is er een speciale happening. Dan zal er namelijk een cheque overhandigd worden door vertegenwoordigers van de 2-jaarlijkse kledingbeurs die gehouden wordt in de Pol. Dit najaar weer op 4 en 5 oktober. De opbrengsten hieruit geven zij aan diverse goede doelen die activiteiten voor en met kinderen organiseren. Enkele namen zijn: Clini-clowns, Walter Meekes met projecten in Peru, Aafke en Piet de Vries met projecten in Roemenië, een zorgboerderij en de Aaltense kinderboerderij. Scouting Aalten is zeer vereerd om in dit rijtje terecht te komen en wil bij deze de groep vrijwilligers van de kledingbeurs alvast bedanken!

Ondanks de opening, is het gebouw nog niet af. We kunnen nog altijd zaken gebruiken, de rondleiding door het gebouw zal een en ander duidelijk maken. Tevens zal er tijdens de opening een kraam zijn waar men lid kan worden van een Vrienden van Scouting Aalten. Ook zoeken wij nog steeds vrijwilligers voor de vele activiteiten die wij ondernemen. Wij hopen u te zien op zaterdag 11 september 2010!!

Advertenties
Delightnet Home Automation for free