Voorbereidingen Toeristische informatiegids 2013 gestart

Winterswijk – De stichting Winterswijk Marketing is begonnen met de voorbereidingen voor een toeristische informatiegids 2013. In deze gids - met een oplage van 30.000 exemplaren - presenteert Winterswijk zich in de meest brede zin van het woord. Doel van de gids is om (potentiële) bezoekers en inwoners van Winterswijk te informeren over wat Winterswijk te bieden heeft op het gebied van toerisme, recreatie en vrijetijdsbesteding. De gratis gids wordt verspreid via: het Toeristisch Recreatief Informatiepunt (geopend vanaf 17/12 in het raadhuis), toeristische bedrijven, horeca, winkeliers, ondernemers, Obelink en tijdens evenementen. De gids wordt rond 21 maart 2013 verspreid.

Winterswijk Marketing is verantwoordelijk voor de redactionele inhoud van de gids. Holders Media en ESHA Drukwerkfaciliteiten zijn verantwoordelijk voor de acquisitie, de opmaak en het drukken van de gids. Vanaf week 50 start de advertentieverkoop voor de gids. Ondernemers uit het centrum, horecagelegenheden en toeristische bedrijven zijn zo veel mogelijk via een digitale nieuwsbrief geïnformeerd. Geen digitale nieuwsbrief ontvangen, maar wel interesse om te adverteren? Neem dan contact op met Stefan Heinen (ESHA Drukwerk faciliteiten), telefoon 06 - 50 62 62 42 of Henk Holders (Holders Media) via (0543) 512 412.

Oproep
Heeft u informatie die relevant is voor de gids - denk aan een evenement of (bedrijfs)activiteit - stuur dan een mail naar info@100procentwinterswijk.nl De redactie van de gids neemt dan contact met u op.


« Terug naar het artikel
Advertenties
Advertenties
Delightnet Home Automation for free